×

fartuch....dla prawdziwego mężczyzny


łatwo powiedzieć, trudniej wykonać :D
Zamówienie spłynęło dawno, tak luźno bez terminu...no a jak nie ma terminu jakoś trudno się zabrać.


Drugi kłopot ...materiał. Kupilam gwiazdki na czerwonym tle...ale jakoś mi to nie grało, kupiłam gwiazdki na granacie...też mi nie grało. Zaczęłam szukać inspiracji. Trafiłam na coś takiego


Świetny styl, jak z warsztatu. Ale to nadal nie było moje!!! Koleżanka Magda pokazała na spotkaniu z dziewczynami BielskoSzyje fajne zapaski kelnerskie z jeansu, obszarpane, powycierane.....
no i zaczęło mi się układać. :) 
Jak zwykle idealnie nie jest :P ale byłam zadowolona z efektu :) :) tym bardziej że uszyty w jedno popołudnie. Ruchomy pasek na szyi, z tyłu czarna podszewka fajnie kontrastuje z czerwoną wypustką....ah te wypustki :D na kieszenie wykorzystałam przód spodni....no dobra może to śmiesznie trochę wygląda ale miało być z przymrużeniem oka ;)
Niestety zdjęcia nie oddają tego jak fartuch wygląda na żywo...a ubierałam i według mnie nosi się całkiem fajnie i te kieszenie :D uwielbiam wpychać łapy do kieszeni :)
i jak wam się podoba? daje radę ?







Dobranoc wszystkim :)

Ruda !

22 komentarze:

  1. Zdjęcia super. Co ty od siebie chcesz? Wymiatasz tym fartuchem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Karola, ty jak zwykle na posterunku

      Usuń
  2. Świetny !!!!
    Ostatnio uszyłam fartuszek dla synka w podobnym stylu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to sie stało że ja go jeszcze nie widziałam :D

      Usuń
  3. Wow! Fartuszek wymiata! Bomba! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko dziekuję, fajnie ża zaglądasz :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł :) Wygląda zdecydowanie wyjątkowo! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm teraz zamknąć oczka proszę... "fartuch zajeb...." ok można otworzyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, z pewnościa właściciel pęka z dumy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł! Lubię dżins w nietypowych rozwiązaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowy, pięknie uszyty,kapitalny! Może też uszyję mężowi na zachętę spędzania więcej czasu w kuchni! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł, świetne połączenie kilku materiałów, perfekcyjne wykonanie!!!! Polecam!!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw kilka słów...

Copyright © 2016 Ruda Szyje , Blogger